Kontakta oss

Vill du komma i kontakt med oss så kan du alltid använda formuläret.

Det kan vara allt från frågor och funderingar till support, reklamation, öppet köp och ångerrätt. Uppge alltid så mycket information som möjligt när du kontaktar oss, så kan vi hjälpa så fort som möjligt.

Vi har i regel att svara så fort som möjligt, inom ett par timmar.

Det går även bra att skicka mail till info@yedi.se

Vanliga frågor

Hur lång leveranstid har ni?

Om varan är i lager så har vi normal leveranstid vilket är 1-3 arbetsdagar. Vi försöker alltid skicka alla beställningar inom 24 timmar från att beställning blev lagd. Beställningar som vi lyckas skicka innan kl 17 vardagar är i regel framme nästkommande vardag.

Hur skickas paketet?

Vi skickar din beställning direkt hem i din brevlåda som ett brev med A-post. Posten avgör om brevet delas ut eller om du behöver hämta
det på närmaste utlämningsställe.

Saknar du mejl om orderbekräftelse?

Kontrollera så mejlet inte har hamnat bland skräpposten(SPAM). Saknas det ändå så kan du alltid kontakta oss på info@yedi.se så undersöker vi ärendet. Skriv vilket datum du genomförde köpet samt vilken produkt det gäller.

    När du kontaktar yedi.se via e-post eller kontaktformulär lagras ditt ärende och din kontaktinformation hos oss. Det är nödvändigt för att vi ska ha möjlighet att slutföra ditt ärende och för att kunna kontakta dig om det skulle vara behov för uppföljning. För mer information, se vår integritetspolicy.